VoIP-telefonie met Managed VoIP of Teams

Teams Phone en VoIP-telefonie

Ook wanneer je niet op kantoor bent oproepen ontvangen? De productiviteit van medewerkers stimuleren en face-to-face vergaderingen houden?
Microsoft biedt VoIP-telefonie aan met een eigen centrale: bellen met Tteams. Als je toch al werkt met 365.

Daarnaast hebben we  de meest flexibele VoIP-oplossing in de cloud:  3CX. Deze betaalbaar, schaalbaar en vooral: makkelijk in gebruik!

Er is ook een combinatie mogelijk van beide systemen.

Bellen met Teams

Microsoft Teams

Microsoft Teams is een krachtig platform voor samenwerking met wereldwijd meer dan 75 miljoen dagelijkse gebruikers. Veel organisaties gebruiken Teams met name voor chatten en online meetings. Door Teams als telefooncentrale te gebruiken wordt het mogelijk om via Teams ook naar externe nummers te bellen. Zo breng je echt al jouw communicatie naar één platform. Naast dit voordeel voor de gebruikers, maakt dit het beheer eenvoudiger en levert het potentieel een aardige besparing op op de telefoonkosten.

Teams telefonie

Door te gaan bellen via Teams centraliseer je alle communicatie in jouw Microsoft Teams omgeving. Hiermee maak je het mogelijk om vanuit Teams te bellen naar externe nummers. Zowel vanaf mobiel, laptop als vaste toestellen.

Eenvoudig en zorgeloos bellen

Bellen en gebeld worden via Teams is zeer eenvoudig. Gebruikers kunnen bellen door gebruik te maken van een numeriek toetsenbord of van opgeslagen favorieten. Een nummer vanaf een website bellen is nog eenvoudiger. Met één klik bel je het betreffende nummer. Het nummer onthouden en overtypen is niet meer nodig. Groot voordeel is dat medewerkers ook vanuit huis via Teams kunnen bellen.

Ook gebeld worden via Teams is net zo eenvoudig als met een ‘normale’ telefoon. Word je gebeld, dan gaat jouw toestel via de Teams App ‘gewoon’ over en neem je met één click op. Met als voordeel dat je eenvoudig kunt wisselen van apparaat waarop je op wilt nemen, bijvoorbeeld tussen jouw laptop en mobiel. Buiten werktijd schakel je de app uit en bent je alleen op jouw privénummer bereikbaar.

3CX

Met een hosted 3CX VoIP-centrale hoef je geen eigen telefooncentrale aan te schaffen: je maakt gewoon gebruik van je bestaande netwerk en internetaansluiting. En dat terwijl je, dankzij onze Managed VoIP-oplossing, wél gebruik maakt van een hosted centrale in de cloud die over geavanceerde functies beschikt en eenvoudig te bedienen is. Daardoor heb je beschikking over geavanceerde telefonie-opties die voorheen alleen voor centrales van grote bedrijven toegankelijk waren.

Deze uitgebreide functies zijn beschikbaar met een IP-telefoon, softphone op de PC of via de 3CX-app op een smartphone. Ongeacht waar je je bevindt: de functies zijn altijd beschikbaar via de app, die ook gewoon werkt als de internetverbinding op kantoor even wegvalt. Zo blijven jij en je medewerkers altijd bereikbaar.

Eindeloze mogelijkheden

Met 3CX heb je alles wat je van een telefooncentrale verwacht. Je ziet wie in gesprek is, kan binnenkomende gesprekken overnemen of routeren en natuurlijk is doorschakelen of in de wacht zetten geen enkel probleem. Ook het koppelen van een extensie aan meerdere apparaten doe je eenvoudig zelf. Maar misschien nog belangrijker: je kunt mobiele telefoons écht onderdeel maken van je centrale en ook medewerkers die thuis werken hebben legio mogelijkheden.

Meer weten over Managed VoIP?

Uiteraard verzorgt bizqit graag jouw managed VoIP-centrale en de hardware, zoals toestellen of headsets. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op!