Servicedesk: altijd persoonlijke service

Servicedesk

Bij bizqit willen we je graag zorgeloze ICT bieden. Daarom vinden wij het belangrijk dat je met al je vragen bij ons terechtkunt. Of je nu een acuut probleem hebt, advies wilt of een vraag hebt: onze servicedesk staat voor je klaar.

Altijd uitmuntende service

Wanneer jij tijdens kantooruren contact opneemt met onze Servicedesk, omdat je een probleem hebt, krijg je altijd een medewerker aan de lijn die jou verder helpt. Onze medewerkers zijn namelijk allemaal ervaren binnen elk gebied van onze dienstverlening. Je hoeft dus nooit lang te wachten op een oplossing. Zo kun je snel weer aan het werk.

Maar ook wanneer je geen acuut probleem hebt en op zoek bent naar eerlijk en deskundig advies over IT, ICT of automatisering, staat de Servicedesk van bizqit tot je beschikking. Doordat onze medewerkers allround ontwikkeld zijn, hebben zij het antwoord op jouw vraag altijd paraat.

Service inbegrepen

Als klant van bizqit wil jij je geen zorgen hoeven maken over je ICT, maar ook niet over de kosten daarvan. Wanneer je contact opneemt met onze Servicedesk hoeft dat ook niet. Want zorgeloze ICT ontstaat alleen als je altijd al jouw vragen kunt stellen, zonder daarvoor een factuur te krijgen. De service van bizqit is dus bij al onze diensten inbegrepen. Geen extra kosten. Wel zo helder en belangrijk voor een zorgeloze ICT!

Op iedere vraag een antwoord

Of jij nu een probleem hebt met een kapotte muis, een defect beeldscherm of problemen met je e-mailserver, onze medewerkers lossen jouw probleem altijd snel en deskundig op. Dat geldt overigens ook wanneer je een bedrijfsmatige uitdaging hebt, waar je een ICT-oplossing voor zoekt. We denken graag met je mee.

En hoewel we je graag uit de brand helpen, voorkomen we liever moeilijkheden. Daarom monitoren wij de systemen van onze klanten 24/7 en grijpen vaak al in voordat je in de gaten hebt dat er iets mis is. Op die manier hoef jij je geen zorgen te maken over jouw IT-omgeving.

De voordelen van onze Servicedesk

  • service, support en advies inbegrepen bij al onze diensten
  • altijd hulp van een expert
  • geen wachtrijen
  • bereikbaar tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten als jij daar behoefte aan hebt

Contact met de Servicedesk?

Voor ondersteuning en service mail je naar [email protected] of bel je tussen 08.30 en 17.30 uur met de Servicedesk op telefoonnummer: 020 – 408 26 27.